
UAB ALTUM SENSUM tampa UAB SENSUM AIR
Įmonė UAB ALTUM SENSUM keičia pavadinimą į UAB SENSUM AIR. SENSUM AIR prekės ženklas bus naudojamas KVAPŲ MARKETINGO paslaugoms. Įmonės pavadinimo keitimas atliktas siekiant, kad būtų suvienodinti visi įmonės prekiniai ženklai. SENSUM AIR – kvapų marketingo...

Kaip pandemiją atlaikė kvapų rinkodaros sprendimų kūrėjai?
Dar iki pandemijos įmonės „Altum Sensum“ įkūrėjai siūlė kvapų rinkodaros sprendimus verslui. Užsidarius fizinėms parduotuvėms, kvapų rinkodaros specialistams teko ieškoti naujų sprendimų. Apie iššūkius ir išmoktas pamokas pandemijos metu kalbamės su „Altum Sensum“...

KVAPŲ RINKODAROS NAUDA VERSLUI
Ar teko girdėti apie kvapų rinkodarą? Tai yra besiplečianti rinkodaros sritis, orientuota į vieną stipriausių žmogaus pojūčių – uoslę. Didžioji dalis žmogaus sprendimų grįsti emocijomis ir pasąmoninėmis reakcijomis, todėl kvapas – tiesiausias kelias į kliento jausmų...

Kaip tinkamai kvėpintis verslui?
Altum Sensum įkūrėjams teko pasidalinti savo patirtimi LRT laidoje PIN KODAS apie Kvapų marketingą: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000131255/pin-kodas-kaip-tinkamai-pasikvepinti-verslui Jeigu parduotuvė tinkamai pasikvepinusi – jūs galite joje išleisti daugiau....
6 kvapų tipai, kurie versle padidina švarumo pojūtį
Lengva matyti švarą. Bet ar galima jausti švarą? Tai šiek tiek sudėtingiau. Dabar labiau nei bet kada visuomenė švarai skiria ypatingą dėmesį. Vartotojai yra labai pastabūs juos supančios higienos praktikos atžvilgiu. Vizualūs švarumo ženklai, pavyzdžiui, tvarkingai...
Aromato vertė – viešbučių prekės ženklo kūrime
Aiškiai prisimenu, kaip prieš dvejus metus užėjau į The Ritz-Carlton, Aruba ir pajaučiau saldų aromatą, dvelkiantį iš visų patalpos kampelių. Tai nebuvo absoliutus jausmas, bet paliko neišdildomą įspūdį. Pagamintas specialiai šiai aplinkai, tarytum parašas, kvapas...
Stebuklingi triukai, priverčiantys klientus išbūti parduotuvėje kuo ilgiau
Norėdami patraukti pirkėjų dėmesį, prekybininkai nuo seno naudojasi įvairiais psichologiniais metodais, darančiais įtaką vartotojų elgesiui ir jų pirkimo įpročiams, tačiau XXI amžiaus vartotojas vis greičiau perpranta skaitmenines technologijas ir darosi...
Kaip kvapų rinkodara gali padėti sukurti malonius įspūdžius prekybos centrų lankytojams
Šių metų sausio mėnesį viename Lietuvos prekybos centrų vyko specialus renginys skirtas didžiajam sezono išpardavimui. Renginys vyko 3 dienas nuo penktadienio iki sekmadienio ir buvo dedikuotas gėlių temai, kurio metu buvo testuojama ypatinga kvapų sistema....
Aromato galia viešbučio prekiniam ženklui
Ar aromatas gali būti naudojamas kaip elementas, puoselėjantis viešbučio prekinį ženklą? Mark Davis, Me & Dave vadovas, atskleidžia vadovamas kvapo galią. Mes visi žinome, kad kvapas gali įtakoti mūsų jausmus. Tai gali būti mylimojo žmogaus kvepalai, šviežiai...
Moksliniai tyrimai atskleidė tiesą: aplinkos kvapas gali padidinti įprastos parduotuvės pardavimus
Jei kaip nors esate susiję su marketingu, ko gero, vis dažniau ir dažniau išgirstate naujausias tendencijas – rinkodaros pasaulis keičiasi, tad tie sprendimai, kurie buvo veiksmingi iki šiol, šiandien jau gali ir neatnešti tų rezultatų, kurių tikisi prekybininkai....