Mūsų klientai

Mūsų specialistai su malonumu Jus aplankys visoje Lietuvoje

Mūsų klientams kilo daug puikių idėjų, prie kurių įgyvendinimo prisidėjome ir mes. Tegul jų istorijos kalba už mus.

Reserved

Iššūkis

Drabužių parduotuvių tinklas „Reserved“ – tai vienas iš prekinių ženklų, priklausančių įmonių grupei „LPP Lithuania“. Parduotuvių tinklo vadovybė siekė sukurti malonią apsipirkimo aplinką savo parduotuvėse, sustiprinti „Reserved“ prekinio ženklo įvaizdį bei skatinti klientų norą sugrįžti  ir apsipirkti dar kartą. Taip pat tinklas siekė išskirti savo parduotuves, įsikūrusias skirtinguose Lietuvos miestuose, parinkdami unikalų kvapą kiekvienai parduotuvei.

Sprendimas

„Reserved“ parduotuvė, įsikūrusi Vilniaus Akropolyje naudoja „Scentair“ sukurtą kvapą „Sweet comfort“. Tai šiltas, bet kartu rafinuotas persikų ir figų kvapas, maišytas kartu su vanilės, frezijų, gintaro ir muskuso tonais. Šis kvapas padeda sukurti ne tik malonią apsipirkimo aplinką lankytojams, bet kartu ir skatina juos praleisti daugiau laiko parduotuvėje bei kuria išskirtinį prekės ženklo įvaizdį.

Hugo Boss

Iššūkis

Nuo „Hugo Boss“ įsikūrimo, mados kompanija tapo stiliaus ir inovacijų sinonimu. Vadovai pageidavo subtilaus prekės ženklo plėtros sprendimo, atskleidžiančio jų dizaino pojūtį ir prabangą. Jie suvokė, kad firminis kvapas galėtų sukurti unikalią ir įsimintiną apsipirkimo patirtį jų klientams.

Sprendimas

„Hugo Boss“ savo parduotuvėse naudoja „ScentAir“ sukurtą kvapą. Švelnus medienos kvapas papildo minimalistinį interjerą ir sukuria prabangią ir rafinuotą atmosferą. Kvapo naudojimas įpareigoja  „Hugo Boss“ diktuoti madas mažmeninės mados prekybos rinkoje.

Vandens ir pramogų parkas „Vichy“

Iššūkis

„Vichy” vandens parkas, įsikūręs Vilniuje 2007 metais, šiuo metu yra vienas populiariausių vandens ir pramogų parkų Lietuvoje, leidžiantis savo patalpose pramogauti 1,5 tūkst. lankytojų vienu metu. Siekdami dar labiau pagerinti lankytojų aptarnavimą bei sukurti malonius įspūdžius vandens parko vadovai suprato, jog malonus patalpų kvapas yra toks pat svarbus, kaip švari ir graži aplinka, komfortabilus mikroklimatas ir malonus aptarnavimas. Taigi savo patalpoms kvėpinti ieškojo išskirtinio kvapo, kuris atskleistų vandens parko nuotaiką ir priverstų lankytojus pasilikti ilgiau.

Sprendimas

„Vichy“ vandens parko patalpų kvėpinimui buvo pasirinktas Fig Blend Oil kvapas, kuris, anot marketingo skyriaus vadovo, labiausiai tiko prie vandens parko temos ir aplinkos. „Nemeluosiu, išsirinkti buvo sunku, bet nusprendėm pasirinkti kvapą labiausiai mūsų nuomone atspindintį „Vichy“ vandens parko temą.“ Robertas Šimkus džiaugiasi priimtu sprendimu kvėpinti „Vichy“ vandens parką, nes tai ne tik padėjo dar labiau sukurti svetingą ir egzotika dvelkiančią aplinką, tačiau taip pat ir išgirsti daug malonių klientų atsiliepimų.

„NS King“

Iššūkis

„NS KING“ – Baltijos šalyse jau įvertintas, multibrandinis, stilingos, žymiausių pasaulyje prekinių ženklų avalynės tinklas. Tai estų kapitalo įmonė Latvijoje ir Estijoje jau veikianti 16 metų, o Lietuvoje valdanti net 7 parduotuves. Sekdami kitų rinkos dalyvių pėdomis bei norėdami atnaujinti savo parduotuves ir tapti patrauklesniais klientams „NS KING“ nusprendė išbandyti kvapų marketingą ir pradėti kvėpinti avalynės parduotuvių patalpas.

Sprendimas

Siekiant sukurti savitą NS King avalynės tinklo įvaizdį bei malonią aplinką klientams parduotuvės vadovybė rinkosi iš kelių aromatų. Ypač buvo atsižvelgta į tai, jog pasirinktas parduotuvės kvapas nebūtų pernelyg sunkus ir erzinantis joje dirbančiam personalui. Taigi galiausiai buvo nuspręsta NS King parduotuves kvepinti Havana type kvepalų aliejumi, pasižyminčiu sodriu aromatu ir puikiai derančiu su parduotuvėse prekiaujama prabangia avalyne.

„Mandalay Bay“

Iššūkis

Las Vegase gausu kazino, tačiau dauguma neprilygsta „Mandalay Bay“, kur lankytojai žaidžia tropikus primenančioje aplinkoje su tekančiu vandeniu, sodria žaluma ir egzotiška architektūra. Ypatingą dėmesį aplinkai skiriančiame kazino reikėjo natūraliai įtraukti geriausiai tinkantį kvapą.

Sprendimas

Papildant sodrią augmeniją, tekantį vandenį ir egzotišką dekorą, pikantiško kokoso aromatas buvo paskleistas panaudojant jau egzistuojančią HVAC sistemą 12,5 tūkst.  kv. metrų ploto kazino. Tropiniai akcentai ir kvepianti aplinka sukuria nepamirštamą svečių patirtį viename garsiausių Las Vegaso kazino.