Lengva matyti švarą. Bet ar galima jausti švarą? Tai šiek tiek sudėtingiau.

Dabar labiau nei bet kada visuomenė švarai skiria ypatingą dėmesį. Vartotojai yra labai pastabūs juos supančios higienos praktikos atžvilgiu. Vizualūs švarumo ženklai, pavyzdžiui, tvarkingai išdėlioti produktai ir blizgūs, švarūs paviršiai, visuomet buvo malonios klientų patirties požymis, tačiau tai, kaip žmogus suvokia švarią, neapsiriboja vaizdu.

Uoslė yra vienas iš vertingiausių pojūčių, nes ji pasaulį padeda suprasti tiesiogine prasme uodžiant smulkmenas, kurių nematome. Pavyzdžiui, nosimi pasitikime labiau nei akimis, kai sprendžiame, ar valgyti praėjusią savaitę parsineštą maistą iš restorano. Visgi kvapai padeda ne tik įvertinti likučius. Mus supanti aplinka yra sudėtinga, o informacijos apie ją gauname iš kvapų. Kai verslas susieja kvapą ir kliento suvokimą, tai gali padėti ir net padaryti revoliuciją versle.

Simonas Sinekas populiarioje savo knygoje „Start With Why“ („Pradėkite nuo kodėl“) pasakoja istoriją apie tai, kaip skalbimo priemonių verslas rado savo tikrąjį „kodėl“ ir „kaip“ apie tai pranešti klientams.

Rinkos tyrimai parodė, kad klientai norėjo, jog balti skalbiniai išliktų balti, o ryškūs – ryškių spalvų. Taigi valymo priemonių gamintojai išsiskyrė sukurdami produktus, kurie skirti tam, kad padidintų švarumo įspūdį. Tyrėjai suprato, kad tai, ko klientai nori, ir tai, kaip jie tai patiria, nėra susiję, kol nepradėjo stebėti skalbiančių klientų. Klientai neieško švarumo ženklų. Jie užuodžia juos.

Tyrėjai stebėjo, kaip vartotojai gaivius skalbinius traukė iš skalbimo mašinų. Užuot kėlę drabužius prieš šviesą, kad patikrintų, ar jie švarūs, jie švarius drabužius laikė prie nosies.

Klientų švarumo patirtis

Vietose, kur yra aptarnaujami klientai, yra natūralu palaikyti valymo įpročius ir užsisakyti valdytojų paslaugą. Klientai tikisi tik pačios nepriekaištingiausios aplinkos. Tačiau žmogaus prigimtis tokia, kad jis, pasitelkdamas nosį, instinktyviai ieško švarumo požymių.

Šiandien neužtenka pasakyti klientams, jog laikotės sveiko valymo procedūrų. Imantis papildomų veiksmų, kad gerus valymo įgūdžius sustiprintumėte gaiviu kvapu, klientai žinos, jog kruopščiai stengiatės palaikyti švarą įmonėje.

Dažnai, vertindami švarius kvapus, žmonės pasikliauja ankstesne patirtimi naudojant valymo produktus, kad nustatytų tai, kas kvepia švara. Gera žinia įmonėms, kurios stengiasi parodyti aukštesnį švaros lygį, yra ta, kad kasdienių valymo produktų kvapai labai pasikeitė.

Per pastaruosius keletą dešimtmečių didelis vartotojų dėmesys sveikiems ir švariems namams palaikyti gamintojus skatino švarumo jausmą sukurti per kvapus. Iš tiesų, anot tarptautinės apklausos, kurią atliko IFRA UK ir European Cleaning Journal (ECJ), valymo produkto kvapas yra viena iš svarbiausių savybių. Įmonės pripažįsta, kad vartotojai produkto efektyvumą sieja su aromatu. Įmonės, kurdamos produktus, įvertina kvapo svarbą klientui priimant sprendimą.

6 kvapai, kuriuos vartotojai susies su švara

Vartotojai gali rinktis iš tūkstančių valymo produktų, kurių kiekvienas pasižymi skirtingomis savybėmis. Nors produktų įvairovė begalinė, galimų kvapų sąrašas yra pakankamai siauras. Kad padėtume jūsų įmonei surasti naują kvapą, kvapų profilius suskirstėme į šešias kategorijas.

Šie aromatų profiliai yra gerai žinomi ir mėgstami vartotojų – jie tokius aromatus naudoja ir savo pačių namuose. Pasinaudokite šiuo kvapų profilių sąrašu, kad išsirinktumėte švarų kvapą, kuris tiks jūsų įmonei.

Aromatiniai levandų kvapai

Aukštos kokybės levandų kvapas perteikia natūralią gaivą. „ScentAir“ siūlo plačią levandų pagrindo kvapų įvairovę, kurių kiekvienas pasižymi išskirtine formule. Nors klasikinės levandų interpretacijos yra populiarios, taip pat siūlome stebinančius aromatus, kurie pasižymi citrinos ar vanilės natomis, kas dar labiau sustiprina patirtį.

Egzotiški tropiniai kvapai

Įneškite natūralaus tropikų grynumo. Egzotiniai aromatai perteikia natūraliai gaivių tropinių elementų natas, kad jaustumėtės lyg būdami gaiviame tropikų rojuje.

Gaivieji jūros kvapai

Jūros aromatai yra rafinuotas būdas perteikti gaivumą. „ScentAir“ gaivių jūros aromatų kolekcija pasižymi daugybe vandenį primenančių interpretacijų. Natūralių elementų natos susilieja su jūros natomis, kad sukurtų unikalios patirties įvairovę.

Maloniai nuteikiantys citrusiniai kvapai

Citrusai perteikia natūralios švaros jausmą ir suteikia gaivinančios energijos! Stulbinantį pagrindą sudaro apelsinas, citrina ir greipfrutas, šie aromatai nuostabiai susilieja su daugybe elementų. Kai, atrodo, yra begalinis rinkinys sudėtingų citrusinių kvapų, kiekvienai įmonei yra po gaivų, energijos suteikiantį citrusinį vaisių.

Natūralūs žalumos kvapai

Žmonės ne be reikalo į namus mėgsta parsinešti natūralios žalumos. Švelnus, natūralus žalumos aromatas namuose leidžia jaustis kaip gamtoje. Derinant bambuko, alavijo ar švelnių samanų natas, oras tampa malonesnis ir gaivesnis.

Naujumo kvapai

Klasikiniai švarumo aromatai bet kokiai erdvei suteikia tyrumo. Švaraus aromato su gaiviomis natomis patirtis suteikia gyvybingumo pojūtį. „ScentAir“ švarių aromatų kolekcija jums suteikia begalybę būdų, kaip erdvėje užtikrinti grynumą.

Norėdami pradėti naudoti švarius kvapus ir gauti asmeninių rekomendacijų dėl aromatų jūsų verslui, susisiekite su savo „ScentAir“ atstovu, kad gautumėte specialią konsultaciją dėl aromatų.

Citata:

Sinek, Simon. Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action. London: Portfolio/Penguin, 2013.